16 Şubat 2011 Çarşamba

OSMANLI MOTİFLİ KEÇE CÜZDAN

 Geçenlerde geldi aklıma sürekli olarak doğaçlama desenler ve sürrealist kalıplarda çalışıyorum,hani şu yeni dizi var ya''muhteşem yüzyıl'' onu izledim bir kez aman allahımm osmanlı laleleri çiniler gözlerim kamaştı,hemen bende çalışmalıyım böyle birşeyler dedim azcık ''hürrem sultan '' koksun yaptıklarım:))
düşündüm düşündüm yıllarca geleneksel türk el sanatlarıyla ilgili çalışmalar yaptım.  ama keçeye uygulmadım 
pek bende en sevdiğim osmanlı motifi olan lale yi kullandım tabiiki yine kendi formlarımda :)



fermuarının ucuna keçeden yaptıgım topları sıraladım cüzdanın üstündeki desenlerle tam bir bütün oldu
hatta sanki biraz da eğlence kattı :))
bu keçe topları renkli yünlerden yapınca kendikendine böyle ebruli gibi bir görüntü oluşturuyor çok tatlı oluyor çok:)


zaten keçenin malzemesi ham maddesi koyun yünü bu sebepten olsa gerek kilim desenleride cuk oturuyor ıslak keçenin formuna



ben cüzdan olarak yaptım ama içine telefon,anahtar,allık fırçası:) falan sığıyor yani portföy gibi de kullanılabilir

işte benim otantik keçe cüzdanım huzurlarınızda efendiiiiiiiimmm:))))

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Yumuşacık görünüyor. Bunu da, daha önceki boyunluğu da çok beğendim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim nedret hanım aynen öyle göründüğü gibi yumuşacık:) benden de sevgiler

    YanıtlaSil