18 Nisan 2011 Pazartesi

''RAİNBOW EYE'' keçe tablo

SEEEELLLAAAAMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

biraz ihmal ettim farkındayım fazla koşturdum bu aralar ama birsürü şey çalıştım tabiii teker teker paylaşıcam:))


daha önce de söylemiştim gökkuşağı benim kullanmayı en en en sevdiğim desendir ,bütün renkleri özgürce kullanabildiğim için büyük ihtimalle:D Neyse ben tablomu anlatiim azıcık,tamamını ham keçe tiftiğiden yaptım oldukça büyük döşemiştim ama işlemlerin sonucu  80x55 cm bir tablo oldu....

beğenilerinize efenim sevgiler:))

5 yorum:

  1. Hoşgeldiniz tekrar aramıza hocam, bu güzel eserlerden yoksun bırakmayın bizi =) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ahh canımm,desteğini es geçmeyelim :)

    YanıtlaSil
  3. wawwwwww.....muhteşem bir şey çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. gönül,yetenek sizin ; çok teşekkür ediyorum:))

    YanıtlaSil