27 Ekim 2011 Perşembe

keçe şallar....felt shawls

Adanada hava birazcık serinledi ama sadece birazcık:) çok sevinmediğim bir durum bu benim ama,yeni şallar üretmek ve insanların üzerinde görmek harika,tabi kendi üzerimde de :)




  ben en çok rasta yı andıran bu saçakları çalışmayı seviyorum ,kullandığım hemen her şalımda bolca varlar:)



 





atolyede okadar harika işler çıkıyorki ,artık zaman zaman öğrencilerimin de işlerini yayınliicam ,çünkü hepsi birbirinden başarılı ve görülmeye değer...

 
















Bazen o kadar heyecanlanıyorum ki ,ne çıkıcak nasıl keçeleşicek renkler nasıl kaynicak falan diye ,anın telaşına kapılınca ne fotograf çekmek geliyor aklıma ne başka bişey..tabi sahibini bulunca elimden gidiyor bebekler :D daha birçok çalışma var ama düzenleyemedim malesef ,en yakın zamanda taze çıkanlarla beraber onları da paylaşıcam...


5 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. uuuu süperler, ama en sondaki şalın bitmiş halini merak ettim üstadım =)

    YanıtlaSil
  3. mekilam,o bittiği gibi sahibine gitti ,çekemedim fotografını :)

    YanıtlaSil
  4. Sallari zaten cok zeverim bunlar da resmen sanat eseri gibi.ellerinize saglik.blogunu yeni kesfettim bu arada :) hemen takibe aldim

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil