22 Mayıs 2012 Salı


KEÇE SERGİSİ / FELT EXHİBİTİON 2012

            vay bee!!  928743824 milyon yıldır hiçbişii paylaşmamışım ,birsürü şey yaptım birsürü yer gezdim birsürü deneyimler yaşadım ürettim sonra ürettiiiiim ve ürettiim ..yani kısacası elim kolum ayaklarım durmadım neyseee...
         
             Eda'nın deyimiyle ''geceyi uyutan gündüz yüzlü kız'' bende sevdim bu ismi ,çalışmalarımı tabiiki severim ama bazılarını pek severim bu da onlardan biri oldu

buarada bir sergi de oldu ,link i aşagıda buyrunuz tıklayınız bakınız ben ve kursiyerlerimin işlerine hayran kalınız efenim :)...öpücükleeeeerr

http://www.facebook.com/feltfever.azrasedaertik

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..http://www.facebook.com/feltfever.azrasedaertik#!/photo.php?fbid=105271452915554&set=a.105271286248904.10026.100002981000731&type=3&theater şu çantanızı hep çok beğeniyorum, keşke yapabilseydim.. Geçen yaz biraz uğraştım bu işle ama pek başarılı birşey çıkmadı elimden..Neyse, siz yapın en azından görelim , keyifli keyifli seyredelim, kolay gelsin çalışmalarınızda, yakın bir şehirde olsam kesinlikle çalışmalarınıza katılırdım , sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpıl hanım cok tesekkur ederim ,her zaman beklerım atolyemıze :)

      Sil
  2. Ben yakinim birdaha sergi felan olursa gelirim lakin turkiyede olmam gerek cok becerikli birisin umarim tum emeklerinin karsiligini alirsin

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederım,ozaman umarım turkıyede bulundugun bır zamana denk gelır de gelme ımkanın olur cok sevınırım :))

    YanıtlaSil